İade Şartları
Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir problem sebebiyle iade etmek istediğinizde izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler şu şekildedir:
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 iş günü içerisinde, iade talebinizi ve ürünle ilgili yaşadığınız problemi web sitemizin “Müşteri Hizmetleri” bölümünden bildirmeniz veya metaprime.yonetim@gmail.com adresine e-mail göndermeniz gerekmektedir. Daha sonra tarafınıza gönderilecek yönlendirme maili doğrultusunda ürünü, teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde MetaPrime – Cumayeri, Düzce adresine göndermenizi rica ederiz. Yedi iş gününü aşan bildirimlerde maalesef iade kabul edilmemektedir.
İade talebiniz bize ulaştığında yetkililer tarafından değerlendirilecek ve onaylandığında size e-posta ile bilgi verilecektir.
İade Şartları
-
Ürünü, orijinal faturasıyla birlikte, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş şekilde iade etmeniz gerekmektedir.
-
Kurumsal faturaya sahip siparişlerde, iade işlemi için firmanız tarafından düzenlenmiş, “Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş İADE FATURASI ile gönderim yapılmalıdır. İade faturası olmayan kurumsal siparişlerin iadesi tamamlanamamaktadır.
-
Ürünün kutusu, ambalajı ve varsa tüm standart aksesuarları eksiksiz ve hasarsız şekilde paketin içinde bulunmalıdır.
-
Ürün, inceleme sürecinden geçtikten sonra iade onaylanmaktadır.
Kargo ve Ücret İadesi
-
Tüm iade gönderimlerinin kargo ücreti müşteriye aittir. Ancak ürünün kusurlu olduğu tespit edilirse, iade onaylanır ve ödediğiniz kargo ücreti tarafınıza iade edilir.
-
İade onaylandıktan sonra, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.
-
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, iade tutarı onaydan sonra 7 gün içerisinde bankaya iletilir. Bankaların geri ödeme süreçleri değişiklik gösterebilir ve bu süreç MetaPrime’in sorumluluğunda değildir.
Cayma Hakkı
-
Tüketici, herhangi bir sebep göstermeksizin cayma hakkını, ürünü teslim aldığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde kullanabilir.
-
Bu süreyi aşan bildirimlerde cayma hakkı geçerli değildir.
Özel Koşullar
-
Siparişinizi teslim aldığınızda, kargo görevlisi yanınızdayken paketi açıp ürünü kontrol etmeniz gerekmektedir. Ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde mutlaka tutanak tutturulmalı ve teslim alınmamalıdır.
-
Faturasız, orijinal ambalajı bozulmuş, denenmiş, kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
-
Müşteri, ürünü teslim aldığı andaki koşullarda iade etmekle yükümlüdür. Kullanım sonucu oluşan zararlar iade kapsamı dışında kalır.